آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

(ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند

بانکی‌پور، نماینده مجلس: الان حداکثر ۱۰ درصد جامعه بی حجاب یا بد پوشش است که با اجرای این قانون به کمتر از یک درصد کاهش پیدا می‌کند، چون بخش زیادی از این‌ها معاند نیستند بلکه جوگیر و... بوده اند. در این لایحه، وزارت‌های صمت و اقتصاد و شهرداری‌ها بیشترین وظیفه را بر عهده دارند.

(ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا

دانشجویان دانشگاه هاروارد آمریکا در ادامه تظاهرات ضد اسرائیلی خود علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و برای نشان دادن مخالفت با سیاست‌های حمایتگرایانه دولت آمریکا از این رژیم، پرچم فلسطین را در جایگاه نصب پرچم آمریکا به اهتزاز در آورند.

ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد

ناو اقیانوس‌پیمای شهید مهدوی که در اسفند ۱۴۰۱ به نیروی دریایی سپاه الحاق شده به نوعی بیش از ۲۱۰۰ تُن وزن دارد و یک پایگاه دریایی متحرک به طول ۲۴۰ متر، عرض ۳۲ متر، تناژ سبک ۱۴ هزار تن، ظرفیت بارگیری ۴۱ هزار تن تجهیزات و ادوات است که قابلیت پیمایش دریانوردی ۱۸ هزار هزار مایل دریایی با سرعت ۱۸ گره را دارد.

معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است

اجزای لازم برای یک پیمان دفاعی تاریخی ایالات متحده با عربستان سعودی تقریبا فراهم شده است؛ توافقی که به عادی سازی روابط ریاض با دولت یهود کمک می‌کند و بنابراین امکان جریان متقابل سرمایه و همکاری نظامی را فراهم می‌کند که می‌تواند ایران را بیشتر منزوی کند.

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند

در شرایطی که هشدار‌هایی درباره نقض حقوق بشردوستانه بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها از سوی برخی مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا مطرح می‌شود، دولت بایدن همچنان از این رژیم حمایت تسلیحاتی و مالی می‌کند و تل‌آویو هم برای حمله زمینی به جنوبی‌ترین نقطه غزه – رفح – که میزبان بزرگ‌ترین گروه از آوارگان فلسطینی است، آماده می‌شود.

آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید

به نظر می‌رسد که مذاکرات آتش‌بس بین حماس و اسرائیل در این روز‌ها به نقطه حساسی می‌رسد؛ ویلیام برنز، رئیس آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سازمان سیا) روز جمعه وارد قاهره شد و هیات حماس نیز قرار است اواخر روز شنبه برسد.