آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

غروب برج‏‏‌های چینی

در حالی که بازار مسکن چین در رکودی عمیق به سر می‌برد، شاهد رونق معاملات در بخش مسکن چند ساله هستیم.

اجاره بها در ۵ منطقه پایین شهر تهران

امروز (چهارشنبه) میانگین اجاره بهای ماهانه در ۵ منطقه پایین شهر تهران، حدود ۷ میلیون تومان، پول پیش (رهن) و حدود ۳۵۰ میلیون تومان از سوی مالکان عرضه شده است.

پیش‌بینی جدید صرافان از قیمت ارز در بازار

دبیرکل جامعه صرافان ایران، گفت: برای ماه‌های پیش رو برآورد می‌کنیم که با روندی که بانک مرکزی در پیش گرفته است بدون شک در آینده نزدیک و در ماه پیش رو با کاهش بیشتر قیمت دلار مواجه خواهیم بود.

علت اعتراض فروشندگان عطر و ادکلن چیست؟

دبیر کل اتاق اصناف ایران، گفت: در خواست صنف عطر و ادکلن و آرایشی بهداشتی این است که ارزش افزوده ۱۴۰۲ از آن‌ها گرفته نشود و ارزش افزوده ۱۴۰۳ را هم از شش ماه دوم سال پرداخت کنند.

دستور مهم رئیسی درباره طلافروشان

وزیر اقتصاد گفت: بررسی دغدغه صنف طلافروشان، جزو دستورات رییس جمهوری است و قرار شده به صورت کارشناسی و قانونی موضوع مورد بررسی قرار گیرد و برطرف شود.

زیان میلیارد دلاری تحریم‌ها به ایران

رئیس سازمان ملی کارآفرینی، گفت: از سال۹۰ تا ۱۴۰۱ زیان ناشی از تحریم‌ها به اقتصاد کشور حدود ۱۲۱۰‌ میلیارد دلار بوده است و متاسفانه، تلاش‌های ما برای سبقت‌گرفتن از عربستان و ترکیه به نتایج مثبتی منتهی نشد.

تنظیم دلار به وقت ۱۴۰۲

در بازار ۲ روز گذشته، قیمت دلار به کانال ۵۹ عقبگرد کرد و در این کانال نیز دچار افت قیمت شد و به سطوح قیمتی ابتدای آن رسید.

صفر تا صد کالای متروکه

معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی، گفت: کالا‌های متروکه کالا‌هایی هستند که از جهت کیفیت و استاندارد مشکلی ندارند؛ اما به دلایل قانونی در اختیار تجار و بازرگانان واردکننده قرار نگرفته‌اند.

بازدهی طلا در دو بازار

بررسی وضعیت صندوق‌های طلا در سال‌جاری تا پایان روز معاملاتی گذشته (سه شنبه) نشانگر آن است که عمده این صندوق‌ها به‌جز یک صندوق، بازدهی مثبتی را به‌ثبت رسانده‌اند.

ریل‌گذاری تجاری تهران - ریاض

وزیر اقتصاد، گفت: از‌ سرگیری مراودات سیاسی ایران و عربستان، جهت برقراری سفارتخانه‌ها و عملکرد دیپلماتیک خیلی سریع‌تر به سرانجام می‌رسد؛ اما در حوزه اقتصادی و تجاری باید پس از چندین سال مجددا بخش‌های اقتصادی دو کشور را وارد قرارداد‌ها و تعاملات جدید کنیم که زمان‌بر است.

پول داغ سرد شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد طبق آمار‌های بانک مرکزی، سهم پول از نقدینگی که به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم در حوزه انتظارات تورمی محسوب می‌شود؛ در یک دهه گذشته با نوسانات فراوانی روبه‌رو بوده است.