آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

معرفی بهترین ضد آفتاب های ایرانی

باید بگوییم که با انتخاب یک ضد آفتاب مناسب می توانید به راحتی از بروز این مشکلات پیشگیری کرده و از پوستتان در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت نمایید.

فواید یک آیه شگفت‌انگیز

«آیت‌الکرسی یکی از دعاهای پرفضیلت و باارزش است که خواندن آن بسیار توصیه شده است و خواص بسیاری برای انسان دارد. پیامبر (ص) فرموده‌اند: "بقره بافضیلت‌ترین سوره قرآن و آیت‌الکرسی بافضیلت‌ترین آیه آن است."»

طبع آبلیمو سرد است یا گرم؟

آبلیمو دارای طبعی سرد و خشک است و برای گرم مزاجان باعث لطافت پوست می‌شود. برای التهابات بدن به خصوص التهاب معده مفید است و درمان اکثر بیماری‌های پوستی است. برای درمان تب و گرمازدگی مفید است و تقویت کننده معده است و باعث پاکسازی کبد می‌شود.

مصرف زنجبیل را دست کم نگیرید!

زنجبیل، این گیاه ریشه‌دار معجزه‌آسا، از دیرباز به‌عنوان یک داروی طبیعی برای التیام انواع بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. مصرف متعادل زنجبیل می‌تواند به ارتقاء سلامت عمومی و پیشگیری از بیماری‌ها کمک کند. توصیه می‌شود همیشه قبل از شروع به مصرف زنجبیل به صورت دارویی، با پزشک مشورت نمایید تا از تداخل دارویی و عوارض جانبی احتمالی پیشگیری شود.

مهم‌ترین خواص پنیرک که نمی‌دانستید!

پنیرک، گیاهی است علفی و پایا با گل‌هایی به رنگ بنفش روشن و رگبرگ‌های تیره که معمولاً به ارتفاع ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر در چمنزارها، پرچین‌ها و مزارع رشد می‌کند.

عوارض جانبی این داروی کاهنده چربی خون

داروهای استاتینی، داروهای کاهش‌دهنده کلسترول هستند که می‌توانند خطر ابتلا به مشکلات عمده سلامت قلبی را کاهش دهند و به‌طور شایعی بوسیله پزشکان تجویز می‌شوند.

کمبود این ویتامین سبب کوچک شدن مغز می‌شود

به‌طورکلی، با افزایش سن افراد، مغز آن‌ها کمتر کار می‌کند، ولی داشتن سطوح کافی ویتامین B۱۲ می‌تواند به محافظت از مغز در برابر تخریب عملکردی آن کمک کند. همچنین معلوم شده که کمبود این ویتامین با کوچک شدن مغز و بیماری آلزایمز نیز ارتباط دارد.

خوابیدن در دفع سموم مغز موثر است؟

برخلاف نظریه علمی پیش‌رو که به توانایی مغز بر خلاص شدن از شر سموم در زمان خواب اشاره دارد، ممکن است در واقع در طول خواب این توانایی کاهش یابد.

دندان شیری کی می‌افتد؟

زمانی که دندان‌های شیری توسط دندان‌های زیر خود تحت فشار قرار بگیرند، آماده افتادن می‌شوند، اما ترتیب افتادن دندان شیری کودکان به چه صورت است؟