آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

(ویدئو) یک خرس پاندای کمیاب پس از سال‌ها دیده شد

پس از شش سال ماندن در سایه، یک خرس پاندا کمیاب در چین دیده شد. یک خرس مادر و بچه او در ویدئوی نظارتی در منطقه حفاظت شده ملی چانگ کینگ دیده شد. این نژاد کمیاب که پاندا غول پیکر Qinling نام دارد، بر خلاف پاندا‌های سیاه و سفیدی که اکثر مردم به دیدن آن عادت دارند، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن است. برآورد‌ها نشان می‌دهد که بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ پاندا قهوه‌ای در طبیعت وجود دارد.

(ویدئو) روایتی جدید از همکاری منافقین با بعثی‌ها در قتل عام نیم میلیون عراقی!

تبرائیان، پژوهشگر و مورخ، درباره نقش منافقین در قتل عام مردم عراق در جریان انتفاضه شعبانیه توضیحات مهمی ارائه کرده است. در دوازدهمین جلسه دادگاه محاکمه مجاهدین خلق توضیحاتی ارائه شد که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید این ویدئو را در ادامه مشاهده کنید.

(ویدئو) چرا پوتین وزیر دفاع خود را کنار گذاشت؟

یک هفته بعد از برنده شدن مجدد پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، حالا کرملین گفته «پوتین قصد دارد وزیر دفاع خود را برکنار کند»؛ طبق این اعلام سرگی شویگو وزیر دفاع روسیه از سال ۲۰۱۲ تا کنون، قرار است به عنوان رئیس شورای امنیت روسیه منصوب شود.

(ویدئو) خانواده ۶ نفره‌ای که از غزه به ایران آمده‌اند

غزه پیش از جنگ هم ۱۷ سال تحت شدیدترین محاصره قرار داشت و حالا هم اشغال شده؛ تنها اشغال در دوران معاصر و البته طولانی‌ترین آنها، پنج ماه منتظر ماندیم تا بتوانیم به مصر برویم، سپس به ترکیه و در نهایت به ایران آمدیم؛ ما از چنگ مرگ گریختیم و حالا در ایران، کشور دوم خودمان هستیم.

(ویدئو) کنعانی: کویت در مورد «آرش» پای میز مذاکره بیاید

سخنگوی وزارت امور خارجه:هر اقدام یک جانبه‌ای بدون در نظر داشتن منافع ما در ارتباط با میدان گازی آرش از نظر تهران غیر قابل قبول است. ما از کویت دعوت می‌کنیم به جای صدور بیانیه‌های غیر سازنده، برای دستیابی به توافقی پایدار که متضمن منافع دو کشور باشد به پای میز مذاکره بیاید.

(ویدئو) فراخون برای تعویض پلاک‌های سوخته

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور گفت: رانندگانی که از سال ۹۳ پلاک آن‌ها مخدوش شده باشد، با حضور در تعویض پلاک به صورت رایگان پلاک آن‌ها را تعویض می‌کنیم. پلاک‌هایی هم که بعد از سال ۹۳ به صورت عمد پلاک خود را تغییر داده باشند تا آخر ماه مهلت دارند با پرداخت هزینه پلاک خود را تعویض نمایند.

(ویدئو) دفاع پسر حدادعادل از مدارس پولی

بخشی از صحبت‌های فریدالدین حدادعادل در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که در آن، از مدارس پولی دفاع می‌کند و می‌گوید: «مدرسه غیردولتی مخالف عدالت آموزشی نیست.» او، اما در ادامه اشاره می‌کند در سال کرونا که مدارس غیردولتی تعطیل بودند، رتبه برتر‌های کنکور از مدارس دولتی به شکل معنادار افزایش یافت و آنچه در امثال مدرسه فرهنگ انجام می‌شود را به باشگاه بدنسازی تشبیه کرده است! این صحبت‌ها البته تازه نیست و به بعد از جنجال حضور طیبه ماهروزاده، مادر فرید در تلویزیون و صحبت‌های پرحاشیه‌ای بازمی‌گردد، اما حالا مورد توجه قرار گرفته است. حرف‌های جالب فرید را می‌بینید و می‌شنوید.

(ویدئو) روایتی از قیمت قبر در سال ۵۷

«داودیان» یکی از اولین مدیران بهشت زهرا (س) گفت: قیمت قبر در آن زمان ۱۵۰ تومان بود. قیمت قبر اندازه حقوق یک ماه کارگر بود. افراد صاحب منصب مقبره خانوادگی می‌خریدند که از ۴ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان رسید. قیمت مقبره خانوادگی به اندازه ۲ پیکان بود.