آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

چرا ماراتن انتخابات مجلس دوازدهم نفسگیر نبود؟

احمد وحیدی وزیر کشور در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نوشته بود: «مرحله دوم انتخابات پایان یافت. بحمدلله مردم حماسه آفریدند. از همه مردم شریف سپاسگزارم. از همه همکارانم در وزارت کشور، نهاد‌های امنیتی و انتظامی، شورای نگهبان و ناظرین مردمی مجدد تشکر می‌کنم.» این سخنان وحیدی با واکنش‌های گسترده‌ای همراه شد.

مجادله حسن روحانی و شورای نگهبان به کجا می‌کشد؟

حسن روحانی در نامه‌ای خطاب به مردم ایران از دلایل رد صلاحیتش در نامه محرمانه سخن گفت. او آنچه را که برایش سند جرم بوده مایه افتخار خود خوانده است و انتقادی به فقهای شورای نگهبان وارد کرده است. اما چرا روحانی برچسب تخطی از قانون را به جان خرید و سکوت خود را شکست؟

حادثه کشتی ماوی مرمره؛ نقطه عطفی در رابطه ترکیه و اسرائیل

درک داوداوغلو و حتی پس از کناره‌گیری او از سکانداری دستگاه سیاست خارجی ترکیه، درک سایر مقام‌های حزب عدالت و توسعه از ظرفیت‌های بالقوه ترکیه از جنبه ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک به شکل توجهی متفاوت از درک اسلاف آنها بود و موجب ایجاد تغییر اساسی در تفکر استراتژیک ترکیه شد که بر روابط ترکیه و اسرائیل نیز تاثیرگذار است

نبویان: کاندیدای ریاست مجلس نمی‌شوم

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تلاش نمایندگان انقلابی مجلس برای تشکیل فراکسیون اکثریت مجلس با هدف بررسی راهکار‌های موثر برای رفع مشکلات اقتصادی و جهش تولید خبر داد.

آدرس غلط هفت سر اژد‌ها در رسانه ملی

مطرح شدن آدرس غلط گاه با تحرک مفسدان صورت می‌گیرد و گاه نیز ناشی از جهالت سخنوران است که درک درستی از مقوله فساد ندارند و با اظهارنظر‌های جاهلانه خود ذهن متولیان امر را دچار انحراف می‌کنند.

همه چیز درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات

مجلس پنجم دارای بیشترین مشارکت و مجلس دوازدهم دارای کمترین مشارکت می‌باشد و بیشترین رای را هاشمی رفسنجانی با (۱/۸۹۱/۲۶۴ رای) در مجلس دوم کسب کرده است و کمترین آن را نیز محمود نبویان با (۵۹۷/۷۷۰) در مجلس دوازدهم کسب کرده است؛ و حتی در دور دوم نیز می‌بینیم که در مجلس نهم با ۲۴ درصد مشارکت رو به رو هستیم و در مجلس دوازدهم با ۸ درصد مشارکت رو به رو می‌باشیم.

لایحه عفاف و حجاب آماده ابلاغ است

احمد راستینه در در اولین جلسه فراکسیون گام دوم مجلس دوازدهم گفت: تمام ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب برطرف شده و آماده ابلاغ است.

بورسیه دانشجویان آمریکایی هیچ منع قانونی ندارد

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه روز دوشنبه و در حاشیه پنجمین همایش جهانی امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی گفت:آن‌ها می‌توانند در رشته‌های تحصیلی خود و در دانشگاه‌های کشورمان روند ادامه تحصیل خود را ادامه دهند و به پایان برسانند.

کسانی از تصویب «طرح صیانت» بهره می‌برند که با گردش مالی ۴۷ هزار میلیارد تومانی فیلترشکن‌ها در ارتباطند

«تجربه ثابت کرده که محدودیت‌هایی که روی دسترسی مردم در فضای مجازی بوده نتیجه عکس داشته است. فقط کسانی از این طرح بهره خواهند برد که با مافیای فیلترینگ و گردش مالی ۴۷ هزار میلیارد تومانی فیلترشکن‌ها در ارتباط هستند.»

طرح «صیانت» منتظر ۱۰ دقیقه وقت مجلس است که هیات رئیسه باید در دستور بیاورد و قائله تمام شود!

«طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی موسوم به طرح صیانت هم در این مجلس پیگیری شد؛ در کشور ما رهاشدگی عرصه فضای مجازی مشکلاتی را در پی داشته است و باید این فضا ساماندهی شود. طرح «صیانت» منتظر ۱۰ دقیقه وقت مجلس است که هیات رئیسه باید در دستور بیاورد و قائله تمام شود، ولی این اتفاق نمی‌افتد.»

واکنش متفاوت حجاریان به بازداشت زیباکلام؛ کارخانه رسواگری اصولگرایان به کارش ادامه خواهد داد

«خبر بازداشت دکتر⁧ صادق زیباکلام ⁩ فقط تا مدتی می‌تواند دعوا‌های درون محفلی اقتدارگرایان را از سرخط خبر‌ها خارج کند. غافل از آن‌که کارخانه رسواگری‌های اصول‌گرایان علیه رفقای‌شان، با محصولات رنگین، چند شیفته به کارش ادامه خواهد داد!»

بانکی‌پور: جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

«براین اساس آنچه در لایحه آمده این است که جریمه معلق کشف حجاب ۱.۵ میلیون تومان باشد؛ اگر فردی مجدداً بعد از صدور پیامک بی‌حجاب بیرون آمد مشمول جریمه قطعی سه میلیونی می‌شود یعنی در مجموع جریمه ۴ و نیم میلیون تومانی اعمال می‌شود و قرار بود این جریمه از حساب افراد کم شود که مجمع تشخیص به آن ایراد گرفت، لذا مقرر شد که اگر این جریمه ظرف یک هفته پرداخت نشود، محدودیت‌هایی اعمال شود.»