bato-adv
bato-adv

پاداش شرکت ملی گاز برای مشترکان کم مصرف

پاداش شرکت ملی گاز برای مشترکان کم مصرف
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: کاهش ۳ میلیارد مترمکعبی مصرف گاز را در زمستان ۱۴۰۲ داشتیم و در مجموع ۳ همت پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خوش مصرف گاز پرداخت شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

مجید چگنی اظهار داشت: صادرات گاز در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ به دلیل مشکلاتی که ترکیه طی ۳ ماه برای دریافت گاز داشت کاهش داشت و مجموع صادرات به ۱۶.۵ میلیارد متر مکعب رسید.

به گزارش ایسنا، وی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در نشستی خبری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ افزایش پالایش گاز داشته ایم و ظرفیت اسمی پالایش از یک میلیارد و ۳۱ میلیون متر مکعب به یک میلیارد و ۹۳ میلیون متر مکعب رسید، یعنی ۵۶.۶ میلیون متر مکعب افزایش داشت، گفت: گاز تحویلی به شرکت گاز ۲۵ میلیون متر مکعب نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشت.

چگنی با بیان اینکه گاز تحویلی به شرکت گاز از ۷۸۹ میلیون متر مکعب به ۸۱۴ میلیون متر مکعب رسید، گفت: تولید میعانات گازی از ۱۹۸ میلیون متر مکعب به ۲۵۹ میلیون متر مکعب رسیده است.

به گفته وی واردات گاز از ۴۶۶ میلیون متر مکعب در سال ۱۴۰۱ به ۲۲۹۰ میلیون متر مکعب در ۱۴۰۲ رسید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز همچنین با بیان اینکه کاهش ۳ میلیارد مترمکعبی مصرف گاز را در زمستان ۱۴۰۲ داشتیم، گفت: در مجموع ۳ همت پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خوش مصرف گاز پرداخت شده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین