bato-adv
bato-adv

جک دورسی: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ حداقل به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید

جک دورسی: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ حداقل به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید
دورسی در مصاحبه‌ای با «مایک سولانا»، روزنامه‌نگار Pirate Wires، چشم‌انداز صعودی خود نسبت به قیمت بیت‌کوین در بلند مدت را ارائه کرد. او به سولانا گفت که معتقد است قیمت بیت کوین می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به «حداقل یک میلیون دلار» برسد و افزود که به احتمال زیاد قیمت محبوب‌ترین رمزارز جهان «نهایتاً به این مقدار می‌رسد و از آن فراتر خواهد رفت.»
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

به گفته دورسی، تلاش‌های جمعی که برای تقویت شبکه بیت کوین می‌شود، ارزش این ارزدیجیتال را بالا می‌برد.

به گزارش دیجیاتو، دورسی در مصاحبه‌ای با «مایک سولانا»، روزنامه‌نگار Pirate Wires، چشم‌انداز صعودی خود نسبت به قیمت بیت‌کوین در بلند مدت را ارائه کرد. او به سولانا گفت که معتقد است قیمت بیت کوین می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به «حداقل یک میلیون دلار» برسد و افزود که به احتمال زیاد قیمت محبوب‌ترین رمزارز جهان «نهایتاً به این مقدار می‌رسد و از آن فراتر خواهد رفت.»

بنیانگذار توییتر در همین مصاحبه درباره دلایلش برای خروج از هیئت مدیره بلواسکای نیز صحبت کرده بود.

از نظر دورسی چه عواملی باعث افزایش قیمت بیت کوین می‌شوند؟

دورسی که اکنون رئیس شرکت خدمات مالی بلوک است، خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین در واقع جالب‌ترین جنبه آن نیست و در عوض به ماهیت مشترک اکوسیستم و نحوه تحریک تلاش‌های جمعی برای تقویت شبکه آن اشاره کرد:

«شگفت‌انگیزترین نکته در مورد بیت کوین، جدا از داستان بنیانگذاری آن، هر کسی است که روی آن کار می‌کند، یا توسط آن پرداخت می‌شود، یا آن را برای خود خریداری می‌کند - هرکسی که برای بهتر شدن آن تلاش می‌کند - که این امر باعث می‌شود کل اکوسیستم بهتر شود و قیمت آن بالا برود.»

دورسی همچنین در هفته گذشته، استراتژی شرکت Block خود برای خرید منظم بیت‌کوین را اعلام کرد. به گفته او، این شرکت قصد دارد از طریق استراتژی «متوسط هزینه دلاری» (DCA) ۱۰ درصد از سود ناخالص ماهانه خود از محصولات و پلتفرم‌های بیت‌کوین را به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال اختصاص دهد.

اخیراً همچنین شبکه بیت کوین یک میلیاردمین تراکنش خود را پردازش کرد تا نقطه عطف بزرگی برای این شبکه بعد از ۱۵ سال و چهار ماه و چهار روز به ثبت برسد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین