آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد

جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده روز شنبه چهارم ماه مه، روز «جنگ ستارگان»، ویدیوی کوتاهی با حضور مارک همیل، ستاره این فیلم‌ها منتشر کرد. در این ویدیو، بایدن جمله معروف طرفداران این فیلم‌ها که بازی با کلمه انگلیسی فورث به معنای چهارم و فورس به معنای نیرو است را بیان کرد؛ «باشد که چهارم [نیرو]با شما باشد». این ویدیو واکنش‌های متعددی داشت. برخی از طرفداران بایدن، با ترکیب عکس‌های او و شمشیر‌های نورانی جنگ ستارگان، پوستر‌های متنوع ساختند، اما مخالفانش، چندان واکنش مثبتی نداشتند. تیم یانگ، کمدین آمریکایی نوشت: «یک بیمار مبتلا به فراموشی و یک مست بی‌خانمان». برخی کاربران عادی این ویدیو را «لوس، مایه خجالت و فاجعه» خواندند. اندرو تیت، چهره مشهور شبکه‌های اجتماعی که در سال‌های اخیر بیشتر بابت پرونده‌های مربوط به قاچاق انسان نامش شنیده می‌شود نیز، در پیامی نوشت: «من از پنج سال قبل گفتم جنگ ستارگان برای بازندگان است. اندرو تیت همیشه درست می‌گوید.»

(ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است

حجت‌الاسلام قرائتی گفت: هر کاری که دشمن را جر بدهد عصبانی کند و منفجر کند، عمل صالح است رئیس ستاد اقامه نماز کشور در همایش گرامیداشت مقام استاد: بنده هم به عنوان یک ایرانی از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران خوشحالم و تشکر می‌کنم، قرآن می‌گوید هر کاری که انجام دهید و دشمن را عصبانی کند، عمل صالح محسوب می‌شود. هر کاری که دشمن را جر بدهد و منفجر کند، عمل صالح است. توصیه می‌کنم که به کار‌های رسمی و در چارچوب تعیین شده قانع نشوید، بلکه خودتان دست به کار شوید.

اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد

ژرمن گالوشنکو، وزیر انرژی اوکراین، روز یکشنبه گفت: اکنون ما درباره خسارتی بالغ بر یک میلیارد دلار صحبت می‌کنیم، اما این حملات ادامه دارد و روشن است که خسارات، افزایش پیدا خواهد کرد.

شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه

پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در «بانجول»، پایتخت گامبیا فرصتی برای مقام‌های ایران و کشور‌های عضو فراهم کرد تا راهکار‌های فرونشاندن تحولات بحرانی غزه را بار دیگر در زمین دیپلماسی جست‌وجو کنند.

(ویدئو) نامزد سبز‌ها با فریاد الله اکبر پیروزی را جشن گرفت

ادامه جنگ حماس و اسرائیل این بحران بین‌المللی را به یکی از موضوعات انتخابات محلی انگلستان بدل کرد. این ماجرا علاوه بر حزب حاکم، به دردسری جدی برای جریان اصلی اپوزیسیون، یعنی حزب کارگر هم تبدیل شد. شماری از نامزد‌های حامی فلسطینی به‌دلیل موضوع حزب کارگر در حمایت از رویکرد دولت ریشی سوناک به نفع اسرائیل، کارزاری جدی علیه رقبای خود در اپوزیسیون به راه انداختند. رسانه‌های بریتانیایی از جمله تلگراف، ویدیویی از فریاد الله اکبر متین علی، نامزد حزب سبز‌ها در لیدز را منتشر کرده‌اند که پس از پیروزی فریاد الله اکبر سر می‌دهد. همچنین گزارش‌ها حاکی از ان است که رضوان سالم، نامزد مستقل مدافع فلسطینیان در انتخابات یورک سیتی با کسب ۵۲.۲ درصد آرا پیروز شده و به شورای محلی راه یافته است. رضوان سالم حدود دو هفته پیش گفته بود همه کسانی که به حزب کارگر رای می‌دهند، به جهنم خواهند رفت.

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

مصطفی میرسلیم در گفتگویی با برنامه اینترنتی «سایه‌روشن» درباره خلخالی گفت: من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قیبل کار‌ها زیاده روی‌هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.

(ویدیو) سوال معنادار عضو زن شورای شهر تهران علیه ادعای زاکانی با چاشنی پارک لاله!

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه‌ای از پارک لاله به وسعت دو هزار متر توسط شهرداری حصار کشی شده است، یادآور شد: قرار است در این بوستان یک فضای فرهنگی ساخته شود. وقتی گفته می‌شود ساخت و ساز بدون قطع درختان انجام می‌شود سوال ما این است که در هر ۲ هزار متر هیچ درختی وجود ندارد؟ در این بوستان درختان ارزشمند و تنومندی وجود دارد. گویا دستور توقف ساخت و ساز در بوستان صادر شده و از شهردار تهران درخواست داریم نسبت به اطلاع رسانی دقیق اقدام کند و دستور دهد حصار‌هایی که دور این بوستان کشیده شده، برداشته شود.

مدل حکمرانی قیم‌مابانه و پدرسالارانه در شیخ نشین‌های خلیج فارس

زمانی که حکمرانی خوب است هیچ کس به خود زحمت نمی‌دهد چندان به نحوه حکمرانی فکر کند. با این وجود، برای دولت‌های غیر شفاف عربی لحظه دشوارتر زمانی رخ می‌دهد که اعتماد شهروندان را وقتی که اوضاع به خوبی پیش نمی‌رود یا زمانی که تغییر در حال رخ دادن است به نفع خود حفظ نمایند.

سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد

«رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویری از این دو پایگاه نظامی را به دنیا نشان بدهد؛ اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و سنتکام به کمک رژیم صهیونیستی نمی‌آمدند، قطعاً ۸۰ درصد از پرتابه‌های ایران، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را درهم می‌کوبیدند.»

بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد

رئیس اقلیم کردستان عراق، بە همراە هیاتی عالی رتبە از جملە؛ شیخ جعفر شیخ مصطفی، معاون رئیس اقلیم کردستان، مصطفی سید قادر معاون رئیس اقلیم کردستان، دلشاد شهاب مشاور ارشد رئیس اقلیم کردستان، ریبر احمد وزیر امور داخلی اقلیم کردستان، فوزی حریری رئیس دیوان، عبداللە آکرەای مشاور رئیس اقلیم کردستان در امور ایران و ... ظهر امروز یکشنبە ۱۶ اردیبهشت ماە جاری وارد تهران شد.

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه

رسانه‌های محلی در شمال شرق سوریه از منفجر شدن خودروی یخچال‌دار در شهر الحسکه واقع در شمال شرق این کشور خبر دادند که در اثر آن، گفته می‌شود تعدادی زخمی شده‌اند.