آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

«یولو» در آمریکا ترند شد!

بعد از کرونا تلاش برای کار کردن از راه دور تبدیل به سبک زندگی برای تعداد زیادی از مردم دنیا شده است که اینروزها ترجیح می دهند در رویدادهای متنوع بعد از ساعات کاری در مرکز شهر وقت بگذرانند.

انگلیس دستورالعمل آموزش جنسی به دانش آموزان را تغییر می‌دهد

بر اساس طرح جدید وزیر آموزش و پرورش انگلستان، آموزش جنسی در مدارس ابتدایی این کشور به دانش‌آموزان ۹ سال به بالا محدود خواهد شد و بحث‌های «صریح» در مورد موضوعاتی مانند پیشگیری از بارداری تا سن ۱۳ سالگی به تعویق خواهد افتاد.

هشدار؛ تغییرات آب‌وهوایی چشمگیر آفریقا

حدود پنج‌ونیم هزاره پیش، شمال آفریقا دستخوش دگرگونی شگرفی شد؛ صحرا‌ها گسترش یافتند و علفزارها، جنگل‌ها و دریاچه‌های مورد علاقه انسان‌ها ناپدید شدند؛ بنابراین، انسان‌ها مجبور شدند به کوه‌ها، واحه‌ها و دره و دلتای نیل عقب‌نشینی کنند.

هیئت ارشد حماس با سید حسن نصرالله دیدار کرد

یک هیئت ارشد از حماس امروز در دیدار با دبیر کل حزب‌الله آخرین تحولات عرصه کل فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر وحدت موضع و ادامه تلاش‌ها جهت رسیدن به اهداف نبرد طوفان الاقصی و پیروزی در این نبرد تاکید کردند.

پوتین: روابط روسیه و چین به بالاترین سطح تاریخی رسیده است

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه روسیه آماده همکاری با شرکای خود در سراسر جهان از جمله دوست قابل اعتماد خود یعنی چین است، گفت: «روابط روسیه و چین به بالاترین سطح خود در تاریخ رسیده است و علیرغم شرایط دشواری که جهان تجربه می‌کند، آن‌ها همچنان به تقویت آن ادامه می‌دهند».

«آندری بلوسوف» رسما وزیر دفاع روسیه شد

رئیس‌جمهور روسیه پس از پیروزی در انتخابات تصمیم گرفت تا «آندری بلوسوف» را جایگزین «سرگئی شویگو» کند؛ وزیر دفاعی که از سال ۲۰۱۲ در وزارت دفاع روسیه خدمت کرده است. این اقدام «ولادیمیر پوتین» موجب شد تا رسانه‌ها نگاهی به تجربیات و رزومه کاری بلوسوف بیندازند.

اوکراین کم آورد

اوکراینی‌ها علاوه بر اینکه تعدادشان بیشتر است، اما با کمبود شدید تسلیحات، به‌ویژه مهمات توپخانه‌ای مواجه هستند و ۶۰.۸میلیارد دلار تسلیحات از ایالات متحده -که سه‌هفته پیش پس از ماه‌ها بن‌بست کنگره تصویب شده بود- به آهستگی شروع به رسیدن کرده است.

رافائل گروسی: تهران مایل به گفت و گوی جدی با آژانس است

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ایران به سمت یک برنامه تسلیحاتی حرکت کرده یا در حال حرکت یا برنامه ریزی برای چنین حرکتی است. در تولید ۶۰ درصد اورانیوم غنی شده نوساناتی وجود داشته، اما هیچ چیز چشمگیری نیست. آنچه ما می‌بینیم این است که یک روند ثابت وجود دارد. آن‌ها در گذشته سریع‌تر بوده‌اند، اما چیزی که ما می‌بینیم یک سرعت منظم است، حالتی مانند دویدن. البته بدون شک برنامه هسته‌ای ایران در حال توسعه و گسترش است.

بلینکن: بسته جدید کمک‌ها جنگ با روسیه را متحول می‌کند

آنتونی بلینکن گفت: «ما می‌دانیم که برهه دشواری است. اما این را هم می‌دانیم که کمک‌ها در راهند و به‌زودی از راه می‌رسند. بخشی از آن همین الان هم رسیده است و باقی نیز به زودی می‌رسد و این [بسته]تحول عمده‌ای در تقابل با تهاجم روسیه به وجود خواهد آورد.»

ساخت بزرگ‌ترین استخر معلق جهان در عربستان!

این استخر حدود ۴۵۰ متر (۱۵۰۰ فوت) طول خواهد داشت و در ارتفاع ۳۶ متری (۲۲۰ فوت) از دریا معلق خواهد بود. اگر این پروژه تکمیل شود، می‌تواند رکورد استخر معلق دبی با ۱۲۰ متر طول را که بین آسمان‌خراش‌های دوقلو «وان زعبیل» قرار دارد، بشکند.

بن گویر: ساکنان غزه را به کشور‌های دیگر کوچ بدهید

«ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارات نژادپرستانه خود در جریان دیدار از شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» در اطراف نوار غزه گفت: برای اینکه حمله‌های هفتم اکتبر تکرار نشود باید اسرائیل به نوار غزه بازگردد و کنترل آن را به دست بگیرد.

دولت بایدن در قحطی ویرانگر غزه دست دارد

یک روزنامه خبری آمریکایی امروز سه‌شنبه گزارش داد: جو بایدن و دولت او به علت اقدام ناکافی در پاسخ به هشدار‌های مکرر کارشناسان خود و آژانس‌های کمک رسانی، متهم به همدستی در ایجاد قحطی در غزه است.

آکسیوس: بایدن نظرسنجی‌ها را قبول ندارد

نشریه آمریکایی آکسیوس به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید گزارش داد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور نظرسنجی‌هایی که عملکرد او را ضعیف‌تر از رقبایش ارزیابی می‌کنند، قبول ندارند.