آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

(ویدئو) نماینده مجلس: مجلس باید یک دانشگاه علمی کاربردی داشته باشد

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم در برنامه «بهارستان دوازدهم» گفت: برای اینکه مجلس کارآمد باشد ضرورت دارد افرادی که می‌خواهند وارد این صحنه شوند یک جایی مورد تایید صلاحیت حرفه‌ای قرار بگیرند. این تایید صلاحیت حرفه‌ای نیاز به مرکز آموزش علمی کاربردی نیاز دارد. کسی که می‌خواهد وارد مجلس شود باید حداقل یک شرط بگذاریم که یک آموزش علمی کاربردی مرتبط با تدوین قانون و قانون نویسی و قانونگذاری بگذراند.

(ویدئو) لحظه انفجار بالون هوای گرم را ببینید

در پی انفجار یک بالون هوای گرم در جاوه اندونزی، چهار نوجوان زخمی شدند. این حادثه در پونوروگوی جاوا رخ داد. ویدئویی از لحظه انفجار بالون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. بر اساس این گزارش، یک نفر از مجروحان دچار سوختگی ۶۳ درصد شده و در بیمارستان بستری شده است. این در حالی است که پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است.

(ویدئو) مخدر زامبی وارد ایران شده؟

دبیر میز پیشگیری از مصرف موادمخدر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی: پایهٔ مخدر زایلازین گیاه کوکا است و در آمریکای‌جنوبی، مرکزی و شمالی تولید می‌شود و موادی که در آن مناطق هم تولید می‌شود عمدتا به‌دلایل گرانی یا طولانی‌بودن مسافت خیلی به مناطق ما نمی‌رسند.

(ویدئو) کشف اتمسفر در یک سیاره سنگی به کمک جيمزوب

تیمی از اخترشناسان با استفاده از تلسکوپ جیمز وب شواهدی از وجود اتمسفر را در یک سیاره سنگی کشف کردند. این سیاره سنگی که از زمین بزرگتر است، «۵۵ کنکری ای» نام دارد و به علت دمای بسیار بالا قابل سکونت نیست.

(ویدئو) پاسخ خاندوزی به ادعای «هُوَخشتره»‌ای همتی!

«در خصوص مثال هوخشتره‌ای هم که مطرح شد باید بگویم با این مدل مقایسه‌ها از ابتدای شکل‌گیری دولت مدرن در ایران تا ابتدای دولت یازدهم حجم نقدینگی معادل ۴۷۰ هزار میلیارد تومان بود، اما در انتهای دولت دوازدهم با افزایش بیش از ۸ برابری به ۴ هزار هزار میلیارد تومان رسید!»

(ویدئو) شهریه مدارس غیردولتی متناسب با عملکرد مدرسه

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: شهریه‌های مصوب هفته آینده در سامانه مشارکت‌ها نقطه آی آر قرار می‌گیرد و افزایش خودسرانه شهریه، تخلف محسوب می‌شود. شهریه مدارس غیردولتی، امسال بر اساس ۷ شاخص و متناسب با عملکرد هر مدرسه مشخص می‌شود.

(ویدئو) لحظه سقوط تابلوی تبلیغاتی غول‌پیکر روی سر مردم

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات بمبئی، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت گزارش داد که سقوط تابلوی آگهی بزرگی بر اثر طوفان در این شهر، ۱۴ کشته و دست‌کم ۷۴ مجروح بر جا گذاشت. این تابلوی آگهی روی پمپ بنزینی در شرق پایتخت هند سقوط کرد و ده‌ها نفر زیر آن گرفتار شدند. پلیس پایتخت هند ابعاد تابلوی آگهی را ۷۰ در ۵۰ متر اعلام کرد.

(ویدئو) قاچاقچی عقرب و عنکبوت در فرودگاه استانبول گیر افتاد

شبکه خبری آی‌اچ‌ای (iHA) ترکیه از دستگیری مردی به اتهام قاچاق ۱۵۰۰ عقرب و عنکبوت در فرودگاه بین‌المللی استانبول خبر داد. پلیس ترکیه این مرد را روز یکشنبه درحالی که قصد خروج از ترکیه را داشت، بازداشت کرد. خبرگزاری دولتی آناتولی بدون ذکر منبع گزارش داد که این مرد با هویت لورنزو پرندینی، متصدی موزه تاریخ طبیعی آمریکاست. بنابر اعلام رئیس پلیس فرودگاه استانبول، سم عنکبوت‌ها برای ساختن نوعی دارو به ارزش هر لیتر ۱۰ میلیون دلار در بازار سیاه مبادله می‌شود.

(ویدئو) سومین تهدید اتمی غزه

نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از شکست در جنگ غزه موجب شده برخی سناتور‌های آمریکایی از سر استیصال به اظهارات غیراصولانه و تهدید اتمی علیه مقاومت در غزه بپردازند؛ این اظهارات تکان‌دهنده مبنی بر حمله اتمی به غزه نشان‌دهنده عمق سقوط اخلاقی سردمداران و حامیان این رژیم است.

(ویدئو) درگیری بین نمایندگان پارلمان گرجستان

موافقان و مخالفان لایحه جنجالی «عوامل خارجی» در پارلمان گرجستان با یکدیگر درگیر شدند. این لایحه که ابتکار حزب حاکم «رویای گرجستان» تدوین شده، از سوی معترضان به عنوان مانعی در مسیر عضویت گرجستان در اتحادیه اروپا تلقی می‌شود. لایحه «عوامل خارجی» سازمان‌هایی را که بیش از ۲۰ درصد بودجه خود را از خارج دریافت می‌کنند، در ردیف عوامل نفوذ خارجی قرار می‌دهد. در این لایحه، چنین سازمان‌هایی باید خود را به عنوان سازمانی که منافع یک قدرت خارجی را دنبال می‌کند ثبت کنند.

(ویدیو) کلاهبرداری از کاربران با عنوان پشتیبان سایت دیوار

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی (تلگرام) شهروندان توسط باند ۳ نفره خبر داد و گفت: مجرمان تحت عنوان پشتیبان دیوار کد ورود به تلگرام شاکیان را می‌گرفتند.

(ویدیو) لحظه وقوع توفان در سمنان

بیشترین سرعت توفان با سرعت ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت در شهر گرمسار در غرب استان سمنان ثبت شد. در دیگر نقاط استان نیز سرعت تندباد ۱۰۸ کیلومتر بود. هشدار زرد هواشناسی در استان سمنان تا پایان هفته ادامه دارد.