آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

هشدار پلیس درباره استفاده از موبایل

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: «همه رانندگان می‌دانند استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی باعث حواس‌پرتی راننده می‌شود؛ اما متاسفانه هنوز هم این اشتباه را تکرار می‌کنند و این مسئله به یک عادت بد در رانندگان تبدیل شده است که می‌تواند فجایع بسیاری رقم بزند.»

داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم

داریوش کاردان معتقد است سطح سلیقه در جامعه بسیار کاهش پیدا کره و متأسفانه «سال‌به‌سال دریغ از پارسال.» ما حتی سطح توقع از مدیرانمان آن‌ هم نه فقط در صداوسیما، بلکه تمام مدیران فرهنگی، مطبوعاتی، فضای مجازی و حتی نمایش خانگی‌مان هم پایین آمده است.

(ویدئو) بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه

با اجرای عملیات برف روبی، محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین پس از ۵ ماه بازگشایی شد. در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد. رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد. طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

طراحی یک پلتفرم برای آموزش به زوجین

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: «برای برنامه‌ریزی در پیشگیری یا کاهش طلاق، برنامه مدونی در ستاد زن و خانواده در دولت تصویب و پلتفرم همساز برای زوجین نوپا، ایجاد شد و مشاوره برای زوجین و مهارت‌های زندگی به آن‌ها آموزش داده می‌شود.»

هشدار وزیر بهداشت درباره تغییرات اقلیمی و سلامت کارگران

وزیر بهداشت گفت: «بیماری‌های متعددی ازجمله بیماری‌های ناشی از تنش‌های گرمایی، سرطان، بیماری‌های قلبی - عروقی و بیماری‌های تنفسی در کارگران، با تغییرات آب‌وهوایی مرتبط است؛ بنابراین، برای کاهش اثرات مخاطره‌آمیز و مخرب تغییرات اقلیم بر سلامت نیروی کار باید اقدام فوری انجام داد.»

این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید

رئیس بخش ICU مسمومین بیمارستان لقمان حکیم تهران در این باره می‌گوید: علائم اولیه مشابه مصرف مشروبات الکلی عادی و غیرسمی است، اما به تدریج فرد دچار سردرد، تهوع و استفراغ می‌شود. بسیاری از این بیماران دچار علائم بینایی می‌شوند، خواب‌آلودگی و کاهش سطح هوشیاری در آن‌ها رخ می‌دهد.

نقد فیلم مست عشق؛ سیر تا پیاز پر سر و صدا‌ترین فیلم امسال

چند روزی است که از اکران «مست عشق» یکی از پر سر و صداترین آثار سینمایی چند سال اخیر می گذرد. این فیلم مرحله پیش تولید، تولید و انتظار برای اکران پرحاشیه‌ای را طی کرد تا بالاخره به پرده‌ی سینما‌ها در ایران رسید. «مست عشق» برشی کوتاه و شاید حتی شتابزده از زندگی و ارتباط مولانا و شمس تبریزی است.

راه اندازی دومین پل هوایی (ایربریج) در فرودگاه این شهر

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: «با توجه به تأکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل هوایی اتصال به هواپیما را برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین راه‌اندازی کنیم.»

عکس قابل تأمل که در فضای مجازی وایرال شد!

بیش از ۳ ماه از حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی گذشته و همچنان خسارتی از جانب بیمه ایران به این بیمارستان پرداخت نشده است. عصر روز پنجم بهمن ماه سال گذشته حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی رخ داد. کمتر از یک ماه پس از حادثه تجهیزات سوخته و آسیب دیده را خارج کردند و بیمارستان بازگشایی شد.

بارش باران در نقاط مختلف کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در ادامه گفت: خلیج فارس و تنگه هرمز سه شنبه و پنجشنبه مواج و چهارشنبه توفانی خواهد بود. دریای عمان نیز چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت

مقامات محلی کنیا می‌گویند حادثه شکستن یک سد روز گذشته (دوشنبه) در شمال نایروبی، پایتخت این کشور که دست‌کم ۴۲ قربانی گرفت، باعث شد آمار تلفات سیلاب‌های مرگبارِ روز‌های اخیر در این منطقه به بیش از ۱۲۰ نفر برسد.

(تصاویر) جشن روز معلم در سال ۱۳۷۵

دوازدهم اردیبهشت هر سال همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم، دانش آموزان با قدردانی از زحمات معلمان این روز را در مدارس با دادن گل و هدیه جشن می‌گیرند. عکاس روزنامه ایران در اردیبهشت ۱۳۷۵ با حضور در یک مدرسه دخترانه واقع درمنطقه یازده آموزش و پرورش شهر تهران مراسم روز معلم و قدردانی از معلمان توسط دانش آموزان این مدرسه در آن سال به ثبت رسانده است.

خودکشی پزشکان بهانه بیماران!

«خودکشی پزشکان» گزاره‌ای شده است که گاهی از آن برای هدفی غیرانسانی بهره می‌گیرند. در توضیح این ادعا می‌گویم که خودکشی پزشکان با خودکشی مهندسان یا با هر یک از مشاغل دیگر، یکسان است، هرچند همگی تلخ و نپذیرفتنی است، و خودکشی پزشکان لزوماً فاجعه‌بارتر از خودکشی دیگران نیست.

پیام تبریک روز معلم رسمی و زیبا

۱۲ اردیبهشت در ایران روز معلم است. پاس داشت مقام معلم که ما را دست کشان از ظلمت به نور دانایی کشانده است بر هر فردی واجب است. از این رو پیام‌های تبریکی به مناسبت روز معلم تحریر گشته است تا با آن ذره‌ای شادی در دل معلم‌های زندگی تان بنشانید.

حواشی اخیر حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون؛ ماجرا چه بود؟

تهیه‌کننده برنامه «پانتولیگ» درباره حواشی ایجادشده برای حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون گفت: «تلویزیون هیچ مشکلی با حضور محمدرضا گلزار در این رسانه نداشت و حواشی ایجادشده به دلایل دیگر از سوی بخش‌های دیگر به‌وجود آمده بود.»