bato-adv
کد خبر: ۷۲۴۲۴۳

لبخند فارابی با بازدهی روزشمار ۳۰.۰۳ درصد

لبخند فارابی با بازدهی روزشمار ۳۰.۰۳ درصد
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

کسب بازدهی در روزهای پرتلاطم بازار سرمایه کار ساده‌ای نیست و نمی‌توان گفت همیشه محاسبات ما نتیجه دلخواه را به‌دنبال خواهند داشت. صندوق‌ درآمد ثابت لبخند فارابی با بازدهی روزشمار ۳۰.۰۳ درصد(سالانه)، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که به‌دنبال مدیریت ریسک پرتفوی خود و کسب یک بازدهی مطمئن هستند. 

مزیت انتخاب سرمایه‌گذاری غیرمستقیم 

حتی اگر دانش و تجربه تحلیل و همچنین زمان کافی برای بررسی بازار را در اختیار دارید، سرمایه‌گذاری غیرمستقیم می‌تواند در کسب بازدهی‌های بالا و حتی مطمئن‌تر به شما کمک کند. حقیقت این است که زیر نظر گرفتن تمام جزئیات یک سهم از افزایش سرمایه و بررسی گزارش‌های مالی گرفته تا توجه به اخبار مرتبط به آن، می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری شما را افزایش دهد. بنابراین منطقی است که در مواردی، دارایی خود را در صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنید تا تیمی خبره و حرفه‌ای از تحلیلگران بازار به‌جای شما دارایی‌تان را مدیریت کنند. صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی با عملکرد فوق‌العاده خود از ابتدای پذیره‌نویسی (شهریور ۱۴۰۱) تا به الان، توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده و توانسته خالص دارایی خود را به ۱۵ برابر افزایش دهد.

لبخند فارابی، انتخابی بدون ریسک

می‌توان گفت مهم‌ترین مزیت صندوق درآمد ثابت لبخند، بدون ریسک بودن سرمایه‌گذاری در آن است. بخش بیشتر دارایی‌های این صندوق‌ به سرمایه‌گذاری در سپرده‌های بانکی و اوراق با درآمد ثابت تخصیص داده می‌شود. به همین دلیل خرید واحدهای این صندوق بدون ریسک بوده و بازدهی مشخصی را برای شما به‌دنبال خواهد داشت. علاوه بر افراد محتاط، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای نیز برای تعدیل و کنترل ریسک‌ از روش‌های مختلفی نظیر متنوع‌سازی پرتفوی و خرید واحدهای صندوق‌ درآمد ثابت استفاده می‌کنند.

مزایای سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی

صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی با توجه به مدیریت حرفه‌ای دارایی و عملکرد قابل قبولی که طی ماه‌های فعالیت در بازار داشته، به یکی از صندوق‌های محبوب بین سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. سرمایه‌گذاری در این صندوق مزایای متعددی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ بازدهی سالانه ۳۰.۰۳ درصدی

_ مدیریت حرفه‌ای

_ سود روزشمار بدون ریسک و بالاتر از بانک

_ کمک به افزایش تنوع در پرتفوی و مدیریت ریسک

_ سهولت سرمایه‌گذاری در این صندوق

رشد ۲۰۰۰۰ میلیارد ریالی ارزش خالص دارایی در یک سال گذشته

اگر نگاهی به نمودار ارزش خالص دارایی صندوق لبخند داشته باشید، متوجه می‌شوید خالص دارایی این صندوق از ابتدا تا انتهای سال ۱۴۰۲، حدود ۲۰۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته که نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به صندوق لبخند فارابی و عملکرد مناسب آن است.

چگونه در این صندوق سرمایه‌گذاری کنم؟

صندوق لبخند فارابی از نوع قابل معامله بوده و سرمایه‌گذاری در آن با جستجوی نماد لبخند در سامانه معاملاتی تمامی کارگزاری‌ها انجام می‌شود. مشتریان کارگزاری فارابی می‌توانند از طریق سامانه‌های معاملاتی فارابیکسو نکست و هلیوم بدون کارمزد و به‌صورت رایگان نسبت به سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند اقدام کنند. سایر افراد نیز با مراجعه به سامانه ثبت‌نام کارگزاری فارابی و دریافت کد بورسی غیرحضوری، فرایند سرمایه‌گذاری خود را آغاز خواهند کرد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین