bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۳۶۲۸

اولین واکنش دیوید تیلور پس از ورود به دنیای مربیگری

اولین واکنش دیوید تیلور پس از ورود به دنیای مربیگری
دیوید تیلور می‌گوید کار جدیدی که قبول کرده، دیگر تنها مربوط به خودش نیست و از اینکه می‌تواند روی بقیه تأثیر داشته باشد، هیجان زیادی دارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تصمیم دیوید تیلور برای ورود به مربیگری می‌توانست بعد از المپیک ۲۰۲۴ پاریس اتفاق بیفتد اگر او آرون بروکس را می‌برد. تیلور، اما پیش از شرکت در این مسابقه پیشنهاد باشگاه کابوی‌ها اوکلاهاما را دریافت کرده بود. او اهل اوکلاهاما نیست، اما درخواست‌شان را قبول کرده ور در این باره می‌گوید: «با اینکه اهل پنسیلوانیا هستم و به آن‌ها مدیونم و جوانی و همه موفقیت‌هایم با این ایالت رقم خورده، ولی فصل جدیدی از زندگی‌ام را با ایالت اوکلاهاما شروع خواهم کرد».

تیلور در واقع انتخاب باشگاه کابوی‌ها بود، چِد ویبرگ یکی از اعضای تصمیم گیرنده این باشگاه چنین گفته است: «هیچ هدفی وجود ندارد که کشتی کابوی‌ها به آن نرسد و برایش دست نیافتنی باشد.»

این باشگاه قبلاً با جان اسمیتِ بزرگ این هدف را دنبال می‌کرد و حالا تیلور جای اسمیت را گرفته است.

جاه طلبی در کابوی‌ها باعث انتخاب تیلور شده است. کسی که اهداف بزرگ و جاه طلبی زیادی دارد. این رزومه نشان می‌دهد چرا او انتخاب شده است؛ طلای المپیک پاریس، طلای سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ جهان و دو بار قهرمان مسابقات Ncaa در آمریکا.

دیوید تیلور می‌گوید: «هر چیزی که می‌خواستم در حرفه خودم به دست آوردم، اما این دیگر در مورد من نیست، قرار است به بقیه کمک کنم. خیلی برای این کار هیجان دارم. به بقیه کمک می‌کنم که به اهداف شان برسند و تأثیری در دنیای کشتی و اطرافیانم داشته باشم.»

برچسب ها: دیوید تیلور کشتی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین