bato-adv
bato-adv

معرفی بهترین ضد آفتاب های ایرانی

معرفی بهترین ضد آفتاب های ایرانی
باید بگوییم که با انتخاب یک ضد آفتاب مناسب می توانید به راحتی از بروز این مشکلات پیشگیری کرده و از پوستتان در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت نمایید.

استفاده از کرم ضد آفتاب، گامی مهم و ضروری در مراقبت از پوست در تمامی فصول سال است. با این حال برخی افراد به دلایل مختلفی از قبیل ایجاد چربی و سنگینی روی پوست، مواجهه با جوش، براق شدن صورت و ماسیدگی ضد آفتاب روی ان از مصرف این محصولات خودداری می کنند.

اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، باید بگوییم که با انتخاب یک ضد آفتاب مناسب می توانید به راحتی از بروز این مشکلات پیشگیری کرده و از پوستتان در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت نمایید. در این مطلب چندین ضد آفتاب عالی را از بهترین برندهای ایرانی معرفی خواهیم کرد.

بهترین ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

در سال های اخیر برندهای داخلی انواع محصولات بهداشتی را با قیمتی مناسب و کیفیت مناسب تولید کرده و در اختیار کاربران قرار داده اند. اگر می پرسید بهترین ضد آفتاب ایرانی کدام است؟ باید ابتدا نوع پوستتان را تشخیص دهید و سپس به سراغ خرید محصول مناسب بروید.

به عنوان مثال بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست معمولی ، تفاوت های زیادی با ضد آفتاب مخصوص پوست چرب و خشک دارد. در این بخش بهترین برندهای تولید کننده ضد آفتاب را برای پوست های مختلف معرفی خواهیم کرد.

نئودرم، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب

ضد آفتاب رنگی نئودرم با فرمولاسیون فاقد چربی و پارابن، به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب شناخته می شود. این محصول حاوی سبوماین بوده و علاوه بر تنظیم ترشح چربی پوست، با تقویت ذخایر آنتی اکسیدانی پوست موجب جلوگیری از بروز پیری زودرس خواهد شد.

ویتالیر، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب با منافذ باز

فلوئید ضد آفتاب ویتالیر مدل Activit محصولی فاقد چربی و ترکیبات کومدوژنیک است که ضمن کنترل ترشح چربی، مانع از چرب شدن پوست و بروز جوش و آکنه در آن خواهد شد. این محصول حاوی نیاسین آمید و زینک پی سی ای بوده که نقش موثری در کاهش سایز منافذ باز دارند. همچنین با داشتن SPF50 قادر است از پوست در برابر اشعه های UVA، UVB و IR محافظت نماید.

ژوت، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط

ضد آفتاب ژوت با داشتن رنگ بندی متنوع و بافت سبک بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط است. این محصول در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و ضمن محافظت از پوست، لایه نازکی را روی آن ایجاد کرده که به راحتی جای لک و جوش را پوشش خواهد داد.

ژنوبایوتیک، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک

یکی از نمونه های بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک توسط برند محبوب ژنوبایوتیک تولید شده است. ضد آفتاب سانوژن این برند با دوام و ماندگاری بالا، ضمن حفظ رطوبت پوست قادر است از تمامی لایه های آن حفاظت حداکثری را به عمل بیاورد.

فیس دوکس، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک و حساس

کرم ضد آفتاب فیس دوکس سری فتوزوم به طور تخصصی برای پوست های خشک، حساس و تحت مراقبت ویژه تولید شده است. این محصول در برابر امواج نور آبی، UVA و IR از پوست محافظت کرده و موجب تامین رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز آن می شود. رنگ بندی متنوع، فرمولاسیون هیپوآلرژنیک و PH سازگار با پوست از دیگر نقاط قوت این ضد آفتاب هستند.

سان سیف، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست حساس

اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست حساس هستید، پیشنهاد می کنیم ضد آفتاب کرم پودری فاقد جاذب های شیمیایی از برند سان سیف را تهیه کنید. این محصول برای پوست های حساس و تحریک پذیر طراحی شده و ضمن تقویت و ترمیم پوست، رطوبت مورد نیاز آن را فراهم می کند.

سان سیف، بهترین ضد آفتاب دور چشم ایرانی

کرم دور چشم رنگی سان سیف با داشتن SPF30 قادر است تا 4 ساعت از پوست حساس این ناحیه در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت نماید. این محصول با رنگ بژ طبیعی، تیرگی اطراف چشم را کاور کرده و مانع از بروز چین و چروک، پف و پیری زودرس به خوبی خواهد شد.

آردن سولاریس، بهترین ضد آفتاب ایرانی رنگی

برند خوشنام آردن سولاریس، انواع فلوئید و کرم های ضد آفتاب رنگی را با قابلیت های مختلف برای انواع پوست تولید و روانه بازار کرده است. تمامی این محصولات مقاومت بالایی در برابر آب و تعریق دارند و برای پوست دور چشم نیز قابل استفاده می باشند.

لافارر، بهترین ضد آفتاب ایرانی ضد لک

بدون شک بهترین ضد آفتاب ایرانی ضد لک توسط برند لافارر تولید شده است. این محصول در مدل های مختلفی متناسب با پوست چرب، مستعد آکنه، خشک و نرمال طراحی شده و دارای رنگ های متنوعی می باشد. ضد آفتاب های این برند علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب، در پیشگیری و درمان لک های پوستی نیز اثر بسزایی دارند.

هیدرودرم، بهترین ضد آفتاب ایرانی مردانه

کرم ضد آفتاب فاقد چربی هیدرودرم با فرمولاسیونی سبک و فاقد چربی برای آقایان تولید شده است. این محصول بدون ایجاد براقیت، سفیدی یا چربی روی پوست با SPF35 از آن در برابر نور خورشید محافظت کرده و مقاومت بالایی در برابر تعریق و شستشو دارد.

سینره، بهترین ضد آفتاب گیاهی ایرانی

کرم ضد آفتاب سینره در دول نوع رنگی و بی رنگ متناسب با انواع پوست ساخته شده است. این محصول دارای فرمولاسیون گیاهی و فاقد تست حیوانی بوده و با محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر، مانع از بروز پیری زودرس و لک خواهد شد.

بهترین ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان

به طور کلی باید بدانید که بهترین ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان محصولی است که دارای SPF بالاتر از 30 و متناسب با نوع پوست شما باشد. با این حال اگر برای مشکل پوستی خاصی تحت درمان باشید، پزشک متخصص شما ممکن است یک ضد آفتاب مناسب را برایتان تجویز نماید.

موارد زیر از پرفروش ترین ضد آفتاب های ایرانی تجویز شده توسط پزشک هستند:

  • کرم ضد آفتاب و ضد لک مای SPF50 مناسب انواع پوست
  • کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا SPF63 مناسب انواع پوست
  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی هیدرودرم برای پوست چرب و مستعد آکنه
  • فلوئید ضد آفتاب فیزیکال مای مناسب انواع پوست به ویژه پوست حساس

سخن پایانی

در این مطلب محصولات متنوعی را از بهترین ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان برای پوست های مختلف به شما معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه آن و خرید یک محصول مناسب بتوانید به بهترین نحو از پوستتان در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت نمایید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین